درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عصب کشی دندون

سلام وقت بخیر من دندونم 3 مرتبه عصب کشی کردم دفعه اول بعز از 2ماه آسه کرد بعد دوباره بعد از 3ماه و دفعه سوم بعد از 3 ماه آبسه کرد .دفعه اول گفت یه سوراخ کوچک بوده غذا رفته عفونت کرد.تو عکس هم مشخصه عفونت داره ولی آبسه نکرده دکتر گفت اشکال نداره و روکش کرد الان بعد از یک‌هفته نمیتونم غذا بخورم درد مگیره چکار باید کنم راهنمایی کنید ممنون

پاسخ ها

سلام بهتره اول برید پیش یک دکتر دیگه اگر مشکل بخاطر دندانپزشک هست نظام پزشکی شکایت کن تا ِهح8

با سلام می‌توانید از طریق دفتر خدمات قضایی شکایت کنید دادسرای جریمه پزشکی پیگیری می‌کند

به پزشک دیگری مراجعه کنید و در صورت اثبات قصور از پزشک قبل شکایت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص