سلام فقط میتونید جلوی بازرسی خودرو بگیرید و میتونید پاسخ به این سوالات هم ندید اما این کارها که تعقیب یا نگاه کردن وظیفشون هست
سلام بله، اگر این رفتارها مکرر و بدون دلیل بوده و موجب اذیت و استرس شما شده، میتوانید شکایت کنید شکایت را میتوانید به ستاد خبری نیروی انتظامی محل یا مرکز نظارت بر رفتار ماموران انتظامی ثبت کنید همچنین میتوانید به دادسرای انتظامی نیروی انتظامی یا دیوان عدالت اداری مراجعه کنید در شکایت، بهتر است تا حد امکان مدارک و شواهد داشته باشید.