سلام برید اجرای احکام تا بهزیستی رو اجبار به پرداخت کنن
سلام معمولاً هنگامی که رأی دیوان عدالت صادر و اجرایی میشود، معوقات حق پرستاری از زمان ایجاد حق تا زمان اجرای حکم نیز باید پرداخت شود مگر اینکه در حکم به صورت خاص ذکر شده باشد. بنابراین، اگر درخواست اجرای حکم برای معوقات ارسال شده باشد و اثبات شده باشد که این حق از پیش ایجاد شده است، سازمان مربوطه موظف به پرداخت معوقات هم هست ورود به پشت نوبتیها یا اجرای فوری نظام پشتیبانی و پرداخت حق پرستاری در سازمان بهزیستی معمولاً بر اساس نوبت و اولویتبندی انجام میشود اما در شرایطی که رأی قطعی دیوان عدالت مبنی بر حق مکتسبه صادر شده است، این حق قابلیت ورود به نوبت عادی را ندارد یعنی این حق باید بدون نوبت، به فرد معلول پرداخت شود بنابراین، بهزیستی باید در اجرای حکم دیوان عدالت، بدون وارد کردن به نوبتهای معمول، حق پرستاری را به شما پرداخت کند.