درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پارکینگ

سلام. ماشینمو گرفتن با سرعت 150 تا اگزوز اسپرت هم روش بوده حالا میگن باید تا یه ماه تو پارکینگ باشه آیا میشه درش بیارم؟ ماشین هم مال من دستش امانته

پاسخ ها

با سلام بله پرونده احتمالاً به دادگاه ارجاع می‌شود سپس می‌توانید در بیارید

سلام باید راهور تاییدش کنه

سوالات مرتبط

وکلای متخصص