درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق

سلام من 10 سال هست ازدواج کردم از اول شوهرم بی مسئولیت بود حتی مسئولیت های زناشوییش رو هم انجام نمیداد و الان دو سال هست رابطه جنسی نداریم چون ایشون تمایلی ندارن، و میگه تو بد اخلاقی اخلاقت رو درست کن، درصورتیکه مشاور به من گفت این آقا ناتوانیها و بی مسئولیتیش رو داره پشت تو قایم میکنه و میندازه گردن تو، حالا سوالم اینه که ما الان مستاجریم اجاره نامه به اسم من هست، یه خونه و ماشین هم به اسم من هست. ما یه دختر 6 ساله داریم، من اگر اقدام به طلاق کنم از چه طریقی میتونم پیش ببرم؟ و ایا حضانت دخترم رو میتونم بگیرم؟ چون همسرم در حال حاضر خونه و ماشینی نداره

پاسخ ها

باسلام اثبات موارد احراز عسر و حرج و دیگر انکر .در صورت که مشهد هستید . جهت مشاوره بیشتر تماس و مشاوره تلفنی

سلام باید عسرو حرج اثبات کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص