درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت

سلام بنده ساکن کرج و کل خانواده دارای مدارک آمایش هستن..و ده ساله در ساختمانی سرایدار هستم.و طی این ده سال مبلغی دریافت نکردم..و فقط قرار داد یکساله پارسال با من بستن..و الان قرار دادم تموم شده..پول منو رو نمیدن..با زور گویی در سرایداری رو قفل زدن.وسایلمم هم داخل هستش.و من با خانواده شب تو خیابون میخوابیم.قفل در رو هم عوض کردن..مادرمم مریضه دارو هاش هم داخل خونست جواب تلفن هم نمیدن..باید چیکار کنم..

پاسخ ها

سلام از طریق اداره کار شکایت کنید و برای استرداد وسایل نیز، دادخواست به خواسته استرداد مال را از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.

سلام پرسش تکراری است.

سلام از بابت عدم پرداخت حقوق ماهیانه  ،  شما می توانید در دادگاه عمومی و حقوقی  دادخواست حقوقی  نمایید  

با توجه به اینکه شما از اتباع خارجه هستید  موضوع شما در صلاحیت مراجع اداره کار  نمی باشد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص