سلام از طریق اداره کار شکایت کنید و برای استرداد وسایل نیز، دادخواست به خواسته استرداد مال را از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.
سلام پرسش تکراری است.
سلام از بابت عدم پرداخت حقوق ماهیانه ، شما می توانید در دادگاه عمومی و حقوقی دادخواست حقوقی نمایید
با توجه به اینکه شما از اتباع خارجه هستید موضوع شما در صلاحیت مراجع اداره کار نمی باشد