درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - درخواست بازگشت بکار مجدد

سلام من با شغل با جنبه ماهیت مستمر کارشناس ایمنی و بهداشت بصورت تمام وقت، از اول بهمن سال 1403 با یکی از پیمانکاران اداره دولتی(مشمول قانون کار) و در سال 1404 با یکی دیگر از پیمانکاران همان اداره دولتی بطور کامل و تمام وقت و در سال 1405 فقط در فروردین ماه 1405 با یکی دیگر از پیمانکاران همان اداره دولتی قرارداد تمام وقت و باماهیت شغلی مستمر قرارداد کتبی بستم و از روز اول آذر 1404 تا روز 17 اردیبهشت سال 1405، در تایم های اداری، در محل اداره دولتی(مشمول قانون کار)، کارت ساعت میزدم و کار می کردم.(از اول اردیبهشت سال 1405 تا 17 اردیبهشت سال 1405 فقط کارت ساعت ورود و خروج‌میزدم و قرارداد با پیمانکار و خود اداره دولتی هم نداشتم و ادامه همان عنوان شغِی کارشناس ایمنی و بهداشت در اداره دولتی کار می کردم). مدیر اداره دولتی گفت از فردا اخراج هستی،از نظر قانونی ،حکم قطعی اداره کار برای بازگشت بکارم چیست؟ و اگر اداره کار حکم به بازگشت بکار بده، آیا اداره دولتی میتونه بعد از چند روز یا اول ماه بعدی منو مجدد اخراج کنه و نتونم مجدد شکایت بازگشت بکار کنم؟؟(یعنی مدیر اداره دولتی بگه حکم بازگشت بکار گرفتی، فعلا چند روزی بیا سرکار و از اول ماه بعد نمیخوامت و اخراجی؟!!)

پاسخ ها

سلام و عرض ادب

اگر با کارت ساعت، حضور در محل، دستور کار، شاهد، گزارش کار یا مدارک دیگر ثابت کنید بعد از پایان قرارداد هم با اطلاع کارفرما همان کار مستمر را انجام داده اید، می توانید در اداره کار خواسته بازگشت به کار، حق السعی ایام بلاتکلیفی و اثبات رابطه کار را مطرح کنید.

درخواست خود را از طریق اداره کار

پیگیری نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص