باید دید تقصیری حادث شده یا خیر
سلام. اول همه مدارک درمانی، پرونده بیمارستان، نسخه ها، رسید هزینه ها، عکس ها و گزارش عمل ها را کتبا از مرکز درمانی بگیرید. بعد می توانید هم در دادسرای انتظامی نظام پزشکی بابت تخلف انتظامی پزشک یا مرکز شکایت کنید و هم در دادسرای ویژه جرایم پزشکی شکایت کنید تا رسیدگی شود