درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طرح شکایت از مرکز درمانی و پزشک معالج

با سلام . بنده تقریبا یکماه پیش در شرکت احساس سوزش خفیفی در قسمت بالای بینی داشتم ولی جدی نگرفتم تا اینکه رفتم خونه و کم کم چشمم دچار تاری دید شد . بعد از معاینه پزشک تشخیص داد که دچار پارگی شبکیه چشم راست شدم و باید سریعا جراحی کنم اما در شهر ما فقط در یک مرکز خصوصی انجام میدهند متاسفانه تا الان 4 بار چشمم را عمل کردند و هنوزم چشمم ملتهب و عفونت کرده هزینه ها هم که باید اول بپردازیم و بعدا اگر بتونیم بیمه تکمیلی بگیریم لطفا راهنمایی کنید من برای احقاق حقم چکار بلید بکنم

پاسخ ها

باید دید تقصیری حادث شده یا خیر 

سلام. اول همه مدارک درمانی، پرونده بیمارستان، نسخه ها، رسید هزینه ها، عکس ها و گزارش عمل ها را کتبا از مرکز درمانی بگیرید. بعد می توانید هم در دادسرای انتظامی نظام پزشکی بابت تخلف انتظامی پزشک یا مرکز شکایت کنید و هم در دادسرای ویژه جرایم پزشکی شکایت کنید تا رسیدگی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص