درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اجرت المثل اموال

سلام و عرض ادب با مادر ملک ویلایی دو طبقه ای رو به صورت 3 دانگ ، 3 دانگ شریکم . ایشون 25 ماه پیش به رحمت خدا رفتن و پارسال ورثه کارشناس آوردن اسباب رو تحریر کردن و اسباب به من که 31 ساله اینجا مالک و ساکنم سپرده شد و همگی ورثه امضا کردن . توی این 25 ماه هم تمام قبوض ملک به نام متوفی رو خودم تنها پرداخت کردم و با حضورم از آسیب به ملک و دزدی اموال جلوگیری کردم . حالا رفتن درخواست تقسیم ترکه و اجرت المثل اموال رو دادن و 40 روز دیگه جلسه اول دادرسی هست . در هر دو طبقه اسباب متوفی هست و بنده با این که 3 دانگم 146 متر میشه کلا 40 متر اسباب شخصی دارم . الان برم برای قاضی لایحه بزنم و مدارک بفرستم ؟ یا جداگانه شکایت کنم برای حق الزحمه امانت داری و نگهداری ؟ شرایط مالی مساعدی ندارم برای هزینه تقویم خواسته .. استشهاد همسایه ها ، صورتجلسه پلیس در مورد خالی بودن یک طبقه از سکنه ، قبوص پرداختی و لایحه دفاعیه ام مبنی بر استفاده از متراژ کمتر از حصه ی خویش کفایت نمیکنه ؟

پاسخ ها

باید مستندات و ادله و دادخواست بررسی شود در صورت که مشهد هستید . جهت مشاوره بیشتر تماس و مشاوره تلفنی

سلام و عرض ادب. بهتر است قبل از جلسه، لایحه دفاعیه و همه مدارک را در همان پرونده تقسیم ترکه و اجرت المثل ثبت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص