سلام و عرض ادب، استعفا نامه امضا نکنید؛ چون امضای استعفا می تواند ادعای تعدیل و اخراج را ضعیف کند. برای اثبات تعدیل، پیام ها، مکاتبات، شاهد، قطع بیمه، جلوگیری از ورود به محل کار، تماس ها، سوابق حضور و غیاب و هر سندی که نشان دهد بیکاری به اراده شما نبوده را جمع کنید و در اداره کار شکایت با خواسته احراز اخراج یا تعدیل، مطالبه حقوق و مزایا، سنوات، بیمه و الزام به تسویه مطرح کنید.
در صورت امضای استعفا از یک سری از حقوق که حق شماست محروم خواهید شد بهتر است امضا نفرمایید