سوال حقوقی نیست
سلام.خودزنی میتواند نشانه مشکلات روانی یا رفتاری باشد و می تواند بر ارزیابی روانی متقاضی گواهینامه موثر باشد.
باید در کمیسیون پزشکی مورد تایید قرار گیرد
با سلام
نظر کمیسیون مربوطه ملاک است.
با سلام امکان گرفتن گواهینامه سه حالت وجود دارد یا فعلاً نمیتوانید گواهینامه بگیرید یا به صورت کوتاه مدت یا بعداً باید مراجعه کنید