درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خودزنی

سلام من پسرم 19 سالمه روی دست چپم پنج سال پیش رو دستم خودزنی کردم خطای ریز و اصلا زیاد دیده نمیشه و گفتن باید برم کمسیون اونجا راحت درست میشه یا طول می‌کشه واسه گواهینامه گرفتن

پاسخ ها

سوال حقوقی نیست

 سلام.خودزنی می‌تواند نشانه‌ مشکلات روانی یا رفتاری باشد و می تواند بر ارزیابی روانی متقاضی گواهینامه موثر باشد.

باید در کمیسیون پزشکی مورد تایید قرار گیرد 

با سلام

نظر کمیسیون مربوطه ملاک است.

 با سلام امکان گرفتن گواهینامه  سه حالت وجود دارد یا فعلاً نمی‌توانید گواهینامه بگیرید یا به صورت کوتاه مدت یا بعداً باید مراجعه کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص