رویه اداری است تا قضایی از اداره مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنید لطفا
سلام و احترام
طرف اصلی دعوای شما فروشنده یا سازنده است، چون واحد باید با انشعابات و امکانات لازم تحویل شود. بهتر است ابتدا تامین دلیل بگیرید و سپس دادخواست الزام به تکمیل و تحویل کنتور گاز مستقل و مطالبه خسارت بدهید