درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کارت خودرو توسط نیروی انتظامی ضبط شده

سلام،29/12/99.از بستک میومدم،سمت بندرعباس،درفاصله20 کیلومتری محلمون،دیگه ازخستگی، ونیازبه خواب زدم کنار،ده دقیقه نگذشته بود،دیدم10نفر شایدهم بیشتر،ماشینم،رامحاصره کردن،وشروع کردن به سوال پرسیدن،دقیقا ساعت4:30,صبح،با اینکه مطمئن شدن،یه رهگذرم،کارت ماشینمو بردن،گفتن ساعت8 بیاپاسگاه کارت ماشینتو تحویل بگیر،هرچی گفتم،بی نتیجه بود،متاسفانه ماشینم هم خراب بود،وبه زورچند کیلومتر اخر رو رفتم،خونه، با اینهمه دردسر،گرفتاری روزمرگی،تا امروز نشد برم،کارت خودرو رو تحویل بگیرم،الان،جهت تحویل،به کجا باید مراجعه کنم،کلانتری، یا یه جای دیگه، ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ ها

به کلانتری مربوطه حضوری مراجعه کنید اقدام به توقیف کارت خودرو شما غیر قانونی بوده است 

سلام
ابتدا به همان پاسگاه یا کلانتری محل ضبط کارت خودرو مراجعه کنید و کارت ملی، برگ سبز، سند خودرو، پلاک و تاریخ واقعه را ببرید. اگر کارت آنجا نبود، از پلیس راهور و بازرسی فرماندهی انتظامی همان شهرستان پیگیری کتبی کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص