درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خانوادگی

سلام من 23سالمه یک دختر یک ساله دارم من شوهرم 42 سالشه من 4ساله باهاش ازدواج کرد خیلی منو اذیت میکنه و سر هر مسائل کوچیکی منو خیلی بدجور باکمربندو چوب میزنه بعدش ک من میگم میرم ازت جدامیشم میگه برو میری ولی تنهاباید بری بچه رو بهت نمیدم ک ببری برو تا دادگاه مشخص بشه و من اصن حتی یک روزم نمیتونم ازدخترم دوربمونم ب نظرتو چکارکنم من موقع عقد حتی مهریه ننوشتم بمن میگه اصن یه کاری میکنم ک حتی بچم یادش نیاد مادری داشته ب نظرتون من چکارکنم

پاسخ ها

سلام 

حضانت دختر با شماست اما جهت شرایط طلاق باید جزییات بیشتری ارائه دهید‌

کاربر محترم حضانت فرزند تا ۷ سالگی با مادر و بعد از آن هم تا سن بلوغ با پدر است و چنانچه عدم صلاحیت پدر اثبات شود سلب حضانت خواهد شد.و‌پس از بلوغ خود فرزند ولی داری حق حضانت را مشخص می‌کند.‌حتماذبا ۱۱۰ تماس بگیرید تا ضرب و جرح ایشان صورتجلسه وپسپس به پزشکی قانونی معرفی وپطرح شما کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص