رویه اداری است تا قضایی
سلام
بله، می توانید در اداره کار شکایت بازگشت به کار مطرح کنید، چون قرارداد کار می تواند شفاهی هم باشد و کارت ورود و خروج، حضور در محل کار و انجام کار، دلیل رابطه کاری است. اما بازگشت شما به خود شرکت توزیع برق بستگی دارد به اینکه ثابت شود شرکت توزیع، کارفرمای واقعی بوده نه صرفا کارفرمای پیمانکار.