سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه رویه اداری است تا قضایی از اداره مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنید لطفا
سلام و احترام
اگر تبدیل وضعیت به قرارداد دائم در همان دهیاری انجام شده باشد، جابجایی فقط در حد نیاز اداری، در همان ساختار مصوب، با حفظ حقوق مکتسبه و بدون تنزل جایگاه قابل دفاع است. انتقال یا ماموریت نیروی دهیاری به دستگاه اجرایی دیگر، به طور معمول ممنوع است