درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خدمت سربازی فراری

سلام من دفترچه پست کردم و رفتم نظام پزشکی کمیسیون پزشکی 6ماه طول درمان و معافیت موقت داد بد من دیگه نرفتم ک پیگیر شم الان برام زدن سرباز فراری وقتی یگان منم مشخص نشده فقط رفتم دکتر چجوری فراری ام آخه بد میتونم گواهینامه تمدید کنم ؟

پاسخ ها

​​​​​​​اگر بعد از پایان معافیت موقت وضعیت مشمولیت‌تان را پیگیری نکرده باشید، از نظر نظام‌وظیفه ممکن است در غیبت قرار گرفته باشید حتی اگر یگان مشخص نشده باشد، و این وضعیت می‌تواند برای تمدید گواهینامه محدودیت ایجاد کند.

دوست عزیز، درک می‌کنم که این وضعیت براتون گیج‌کننده و نگران‌کننده است.

 

اگرچه شما فقط برای معاینه پزشکی رفتید، اما عدم پیگیری بعد از اون کمیسیون و دریافت معافیت موقت، باعث شده غیبت براتون ثبت بشه و به همین دلیل وضعیتتون به عنوان "سرباز فراری" اعلام شده، حتی قبل از اعزام به یگان.

 

برای تمدید گواهینامه، معمولاً تا زمانی که وضعیت نظام وظیفه‌تون مشخص و تعیین تکلیف نشه، با مشکل مواجه خواهید بود.

 

**بهترین کار اینه که سریعاً به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید و با ارائه مدارک، پیگیری لازم رو برای تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه‌تون انجام بدید.**

کمیسیون پزشکی در ابن مورد اظهارنطر نهایی و قطعی انجام خواهد داد

سلام و عرض ادب
اگر فقط به کمیسیون پزشکی رفته اید و هنوز وارد یگان یا مرکز آموزش نشده اید، عنوان درست معمولا غیبت مشمول است نه فرار از خدمت

سوالات مرتبط

وکلای متخصص