درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مطالبه وجه

با سلام بنده راننده نیسان هستم وبرای شخصی بار جابه جا میکردم بنده و خریدار به همراه یک دلال با رهنمایی دلال به مغازه مراجعه کردیم خریدار به همراه فروشنده ودلال توافق کردن به وزن 2تن خاکشیر به صورت چکی خریداری نماید و فروشنده نیز قبول کردن بنده باری برای تهران داشتم خریدار با فروشنده توافق کردن در برگشت من چک را از خریدار تحویل بگیرم و به فروشنده تحویل بدهم وبار را برای خریدار ببرم ومن این کار را انجام دادم و چک خریدار برگه خورده دلال معامله چند بار با من تماس گرفتن پول را واریز کنید من گفتم به من ربطی نداره من فقط کرایه حمل نقل را دریافت میکنم حالا بعد از یک سال دلال معامله از من شکاکی شده است خواهشمند است رهنمایی کنید من باید چیکار کنم ایا من باید پول را بدم وقتی معامله به من هیچ ربطی ندارد 4نفر شاهد نوشته که من بار را بردم با فیلم که من با ماشینم رفتم بار تحویل گرفتم اراعه داده دادگاه بعد خود فروشنده خودش را شاهد علام کرده من باری از خوددلال دریافت نکردم چک تحویل فروشنده دادم الان اسمی از چک نیاوردن من عکس چک موقع تحویل گرفتم هنوز هم تو گوشیم مجود

پاسخ ها

با استناد به عکس چک و شهادت شهود، ثابت کنید که شما فقط راننده بوده‌اید و نه طرف معامله، دادخواست اعلام بطلان دعوی دلال را مطرح کنید تا مسئولیت پرداخت بر عهده خریدار و فروشنده باقی بماند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص