درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نفقه دوران عده

بنده با شوهرم دوسالی میشه از هم جدا زندگی میکنیم درخواست طلاق از طرف مرد بوده و گواهی عدم سازش صادر شده و زوجه که بنده میباشم هیچ گونه حکمی مبنی بر عدم تمکین نگرفتم و هیچ گونه حکم نشوزی هم تا حالا نداشتم و آقا هم اصلا و هیچ وقت درخواست الزام یا عدم تمکین نکرده اند که بخوان رای بگیرن و من تا حالا رای نفقه معوقه و جاریه رو از ایشان گرفته ام و ایشان به من تمام نفقه جاریه و معوقه را داده اند ولی در گواهی عدم سازش اصلا از نفقه دوران عده چیزی گفته نشده آیا من میتونم در تجدیدنظر خواهی به این رای بدوی اعتراض کنم و آیا میشه درخواست جداگانه ای مبنی بر مطالبه نفقه دوران عده کنم؟

پاسخ ها

بله، می‌توانید در تجدیدنظرخواهی به عدم رسیدگی به نفقه عده اعتراض کنید و همزمان دادخواست جداگانه‌ای برای مطالبه نفقه دوران عده ثبت نمایید.

اگر طلاق رجعی باشد، در آن صورت هست که شما می‌توانید در مدت عده از همسرتان نفقه دریافت بفرمائید.

دادخواست جدا مبنی بر مطالبه نفقه دوران عده مطرح نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص