بله، میتوانید در تجدیدنظرخواهی به عدم رسیدگی به نفقه عده اعتراض کنید و همزمان دادخواست جداگانهای برای مطالبه نفقه دوران عده ثبت نمایید.
اگر طلاق رجعی باشد، در آن صورت هست که شما میتوانید در مدت عده از همسرتان نفقه دریافت بفرمائید.
دادخواست جدا مبنی بر مطالبه نفقه دوران عده مطرح نمایید