درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - راننده پایه 1 تریلی صاحب ماشین پولم نمیده

سلام من راننده پایه 1 هستم شنبه هفته قبل رفتم با پسر صاحب ماشین جیرفت بار زدیم برای مرز چزابه یکشنبه شب رسیدیم 14 کیلومتر صف بوده شب چهارشنبه وارد مرز شدیم صبح پنچ شنبه رفتیم مرز تا بار خالی کردیم در اومدیم بعدظهر شده راه افتادیم یزد صبح جمعه رسیدیم کلا 8 تومن به من داده شنبه که زنگ زدم برای پول میگه اینه ماشین شکستی پولت نمیدم وبهانه های دیگه لطفا راهنمایی کنید چطور در کمترین زمان میتونم پولم بگیرم مدرک من بارنامه دولتی دارم به اسم خودم و پیام هائی که بینمون ردوبدل شده لطفا راهنماییم کنید حقم نخوره

پاسخ ها

با بارنامه و پیام‌ها می‌توانید در شورای حل اختلاف یا دادگاه حقوقی دادخواست «مطالبه اجرت رانندگی و کرایه حمل» بدهید و همان اسناد به‌عنوان دلیل مطالبه وجه قابل استناد است.

سلام دادخواست به خواسته مطالبه وجه مبنی بر اجرت رانندگی و کرایه حمل از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.

اظهارنامه ارسال فرمایید، سپس طرح دعوی مطالبه وجه نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص