درصورت باز بودن پرونده در اجرای احکام دیوان عدالت اداری معمولاً میتوان با لایحه درخواست «اجرای کامل و صحیح رأی» را مطرح کرد و الزام به اعمال واقعی تبدیل وضعیت را خواست، نه لزوماً طرح شکایت جدید.
سلام پرونده در واحد اجرای احکام قرار دارد و نیاز به شکایت مجدد نیست بلکه لایحهای به واحد اجرا در این ارتباط داده بشود.
خیر مگر دادخواست جدید