درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - لایحه دیوان

سلام بنده از طریق شکایت دیوان رای تبدیل وضعیت ایثارگری شدم. کارگزینی طرف شکایت حکم رسمی کارمندی برای من صادر کرد ولی کار من هنوز کارگری میباشد.پرونده بنده در شعبه اجرای احکام دیوان عدالت اداری باز میباشد آیا میتونم در ادامه شکایت قبلی لایحه بر مبنای درخواست اجرای صحیح حکم کارگزینی بفرستم یا نه باید طرح شکایت جدید انجام دهم. با تشکر

پاسخ ها

درصورت باز بودن پرونده در اجرای احکام دیوان عدالت اداری معمولاً می‌توان با لایحه درخواست «اجرای کامل و صحیح رأی» را مطرح کرد و الزام به اعمال واقعی تبدیل وضعیت را خواست، نه لزوماً طرح شکایت جدید.

سلام پرونده در واحد اجرای احکام قرار دارد و نیاز به شکایت مجدد نیست بلکه لایحه‌ای به واحد اجرا در این ارتباط داده بشود.

خیر مگر دادخواست جدید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص