انتقال کنتور و انشعاب به محل جدید معمولاً مشروط به موافقت اداره آب و رعایت قوانین شهری است و نیاز به مراحل اداری دارد.
سلام انتقال کنتور آب از یک مکان به مکان دیگر به خصوص از داخل بافت به خارج از بافت، معمولاً امکانپذیر نیست؛ زیرا حق انشعاب آب وابسته به مکان(پلاک ثبتی و موقعیت جغرافیایی) است نَه کاربری یا شخص.
سازمان آبفا پیگیری فرمایید