کاهش یا مسدودیت سهام بدون اعلام دلیل و برخلاف قرارداد مشتری میتواند تخلف باشد؛ ابتدا شکایت کتبی به سازمان بورس و اوراق بهادار و سپس طرح دعوی در شورای حل اختلاف بازار سرمایه جهت رفع مسدودیت و مطالبه حقوق مشتری توصیه میشود.
سلام شکایتی به هیأت داوری سازمان بورس با خواستههای الزام کارگزاری به رفع مسدودی و همکاری در تغییر کارگزار ناظر و جبران خسارات ناشی از عدم امکان فروش و انتقال ارائه دهید.
شکایت متصور است