درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ماده صد شهرداری

سلام در حال ساخت ملک 3طبقه و پیلوت شمالی به مساحت زمین ده در بیست هستم سقف دوم زدم بتن نریختم نیم متر از همسایه پیشروی کردم اونا 13و نیم هستن من 14متر حالا جلو کارم گرفتن پرونده ماده صد تشکیل دادم میگن تا 7 8ماه طول میکشه رای بخوره میخام بدانم توی این زمان میتوانم به ساخت ادامه بدم و منعی ندارد؟

پاسخ ها

تا صدور رای ماده صد ادامه ساخت منع قانونی دارد.

سلام تا زمان مشخص شدن وضعیت قانونی یا رسیدن به توافق کتبی با همسایه، در بخش متجاوز پیشروی نکنید اما در سایر نقاط ساختمان که تجاوز وجود ندارد، می‌توانید طبق برنامه پیش بروید.

سلام. وقتی شهرداری جلو کار را گرفته و پرونده تخلف تشکیل شده، ادامه ساخت تا قبل از تعیین تکلیف قانونی، ریسک بالایی دارد و می تواند تخلف جدید، پلمب، جریمه بیشتر یا حتی رای به قلع بنا ایجاد کند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص