درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آزمون سرایداری آموزش و پرورش

در آزمون قبول شدم گزینش تایید شدم بخاطر شرایط سنی مصاحبه دعوت نشدم 5درصد سهمیه ایثارگری دارم نمیدونم از سقف سنی کم میکنه یا نه استفاده نکردم جواب مصاحبه اومد ردم کردن خواستم بدونم ایا تاثیری داره یا خیر؟

پاسخ ها

سهمیه ایثارگری معمولاً از سقف سنی کم می‌کند اما بستگی به قوانین مربوط دارد.

در بسیاری از آزمون‌های استخدامی دولتی، برای ایثارگران و خانواده‌شان(بسته به درصد سهمیه و نوع ایثار)، مبلغی از سقف سنی کسر می‌شود(مثلاً ۲ یا ۵ سال). اگر شما از این قابلیت استفاده نکرده‌اید و با وجود آن، دعوت به مصاحبه نشده‌اید، احتمالاً سیستم به طور خودکار یا بر اساس مدارک ارسالی شما تصمیم گرفته است.

سلام و احترام. سهمیه پنج درصد ایثارگری معمولا ظرفیت جداگانه ایجاد می کند، اما به خودی خود همیشه باعث حذف شرط سنی نمی شود. باید دفترچه همان آزمون بررسی شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص