سهمیه ایثارگری معمولاً از سقف سنی کم میکند اما بستگی به قوانین مربوط دارد.
در بسیاری از آزمونهای استخدامی دولتی، برای ایثارگران و خانوادهشان(بسته به درصد سهمیه و نوع ایثار)، مبلغی از سقف سنی کسر میشود(مثلاً ۲ یا ۵ سال). اگر شما از این قابلیت استفاده نکردهاید و با وجود آن، دعوت به مصاحبه نشدهاید، احتمالاً سیستم به طور خودکار یا بر اساس مدارک ارسالی شما تصمیم گرفته است.
سلام و احترام. سهمیه پنج درصد ایثارگری معمولا ظرفیت جداگانه ایجاد می کند، اما به خودی خود همیشه باعث حذف شرط سنی نمی شود. باید دفترچه همان آزمون بررسی شود.