درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اظهارنامه قضایی

با سلام بنده مدت 9 ماه در مطب دندانپزشکی مشغول بکار بودم و گوشی مطب با خط دست بنده بود برای انجام هماهنگی ها و جوابدهی بیمارا و بنا به دلایلی به مشکل خوردم و گوشی مطب رو نگه داشتم که حق و حقوقم رو پرداخت کنن ولی ایشون امتناع میکنن و میگن حقوقی نباید پرداخت کنن چون دوران جنگ بوده در صورتیکه بنده تمام دور کاری های ایشونو انجام دادم ،الان اظهارنامه کذب فرستادن که یعنی از دو ماه قبل به من گفتن گوشی رو برگردوندم درصورتیکه اینجوری نبوده و دروغ میگن و اینکه روز بعد دعوا با ایشان خط مطب رو سوزوندن و فقط گوشی دست منه الان باید چیکار کنم اظهارنامه رو جواب بدم یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها

با درود. طی متنی تخصصی اری 

سلام شما می‌بایستی تلفن همراه متعلق به مطب را تحویل بدهید و برای مطالبه حقوق خویش از طریق اداره کار اقدام نمائید و شکایت‌تان را از طریق سامانه جامع روابط کار ثبت بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص