در طرحهای درمانی امکان درخواست مرخصی استعلاجی یا تعلیق موقت با ارائه گواهی پزشک متخصص (مثلاً روانپزشک) وجود دارد و معمولاً از غیبت بدون مجوز بهتر و قابل قبولتر است.
سلام غیبت کردن راهکار درستی نیست. غیبت بدون مجوز قانونی، مصداق تخلف اداری است. غیبت مکرر یا طولانی میتواند منجر به قطع رابطه استخدامی، اخراج یا محرومیت از مزایا شود.
سلام و احترام. غیبت کردن راه امنی نیست و ممکن است برای شما سابقه تخلف یا مشکل در ادامه طرح ایجاد کند.