با وجود برگه دستنویس امضاشده معمولاً امکان طرح مطالبه مهریه، نفقه معوقه و استرداد طلاها وجود دارد و بخشش مهریه الزامی نیست مگر خودتان رضایت دهید.
پرسش تکراری هست.
با توجه به ترک انفاق چهار ساله و عدم اقدام به الزام به تمکین شما میتوانید دادخواست مطالبه نفقه معوقه و جاری و نیز طلاق به استناد عسر و حرج مطرح کنید و در صورت اثبات سوء رفتار و قطع رابطه زناشویی ادعای عدم تمکین علیه شما تضعیف میشود برگه دستنویس سند عادی است و در صورت احراز اصالت قابلیت استناد دارد و طلاها در صورت اثبات هبه به شما متعلق به شماست و هیچ تکلیفی به بخشش مهریه یا ترک حقوق قانونی خود ندارید