درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - هزینه کنسول

سلام. هزینه پرداخت به شهرداری دریک مجتمع مسکونی 16 واحدی را همه مالکین باید پرداخت کنند یاکسانیکه،داری کنسول هستند.؟ لازم به یاد اوری است نمای ساختمان روی کنسول است. سپاس از پاسخ شما

پاسخ ها

اگر کنسول جزء نمای مشترک و مشاعات ساختمان محسوب شود، هزینه معمولاً بین همه مالکین تقسیم می‌شود مگر در اساسنامه یا مصوبه مجمع ترتیب دیگری تعیین شده باشد.

سلام این هزینه بین تمام مالکین تقسیم می‌شود.

سلام. اگر کنسول و نمای روی آن جزو اجزای مشترک ساختمان و مربوط به حفظ بنا و نمای کلی مجتمع باشد، هزینه آن بر عهده همه مالکان است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص