درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گوشی

سلام وقت بخیر من یک گوشی خریدم و چکاش رو هم دادم و دوتا مونده قرار بوده انتقال مالکیت بزنه و کارتن رو بده الان زنگ میزنم میگه نمی‌دم هر کار میخوای بکن

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست متناسب مطرح گردد 

اگر مغازه دار است به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید و تعزیرات حکومتی. 

سلام از طریق تعزیرات قادر به شکایت هستید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص