درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سفته ضمانتی

با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان من از یه مغازه ساعت فروشی 6 عدد ساعت گرفتم و در قبالش سفته دادم و داخل سفته قید کردم بابت ضمانت ساعت و من در قبال پولش چند تا ساعت تحویلش دادم ولی ایشان رفته سفته من را گذاشته اجرا حالا من باید چیکار کنم آیا باید منم شکایت کنم یا در جلسه شرکت کنم و از خودم دفاع کنم و چطوری باید دفاع کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند وجود سند تجاری در دست دارنده نشان از بدهی صادر کننده دارد مدعی می‌بایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است. 

سلام دقیقاً بایست معلوم بگردد که قول و قرار شما یا به تعبیر دیگر، قراردادتان به چه شکلی می‌باشد تا به خوبی از خود به دفاع بپردازید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص