درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ترک از خانه

سلام آقا هستم ما 6ساله ازدواج کردیم و یه پسر 2ساله داریم.یه سری مشکلات خانوادگی داریم به پدر و مادرم بی احترامی میکنه و روز به روز بیشتر شده.مادرش اومده خونه به من سیلی زده و فحاشی کرده البته منم طاقت نیاوردم منم فحاشی کردم بهش.گفته تو دادگاه میبینمت هر وسایلی از جهیزیه هست رو میخواد ببره.خونه ایی که مستاجر هستیم به نام زنمه.یه خونه هم خریدیم اونم به اسم زنمه.در اصل من هیچی ندارم انگار یه موتور دارم همین. الان یه هفته ست زنم رفته خونه مادرش هرچی طلا پول تو خونه بوده برداشته که به وقت من دست نزنم.به زنم میگم برگرد اشتباه کردم اما فایده نداره.نمیزاره بچمو ببینم.مهریه شو هم میخواد.اس ام‌اس های زنم که بهم داده پر از فحشای و حرفای بد چند ساله هنوز دارمش. من باید چیکار کنم

پاسخ ها

شما نیازمند به مشاوره دقیق و اقدامات قانونی هستید.  

خونه رو هم اگر بتونید بگیریم 

در صورت که مشهد هستید . جهت مشاوره بیشتر تماس و مشاوره تلفنی

سلام شما برای اینکه در دعوی الزام به تمکین به موفقیت برسید، بایست خانه‌ای همراه با اثاثیه به نام خود تهیه بنمائید.

درود

برای حفظ آرامش خود و جلوگیری از تشدید اختلافات، فعلاً هیچ اقدامی نکنید و از هرگونه درگیری یا تهدید خودداری نمایید.
سپس  دادخواست متناسب دهید و پیگیری وضعیت مهریه و اموال را ثبت کنید و کلیه پیامک‌ها و مدارک لازم را برای اثبات ادعاهای خود آماده نمایید.
در صورت نیاز به اثبات توهین و ضرب و شتم توسط مادر همسرتان، می‌توانید شکایت جداگانه‌ای را با استناد به مدارک و شهود پیگیری کنید و برای هرگونه سازش، حتماً از طریق مجاری قانونی و با مشورت وکیل اقدام نمایید....

سوالات مرتبط

وکلای متخصص