درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - واخواهی یا تسلیم به رای؟

با سلام. من و دوستم چند وقت پیش به خاطر استعمال مواد دستگیر شده و به دادگاه رفتیم در بازپرسی من مواد مخدرو اصطلاحا گردن گرفتم و دوستم تبرئه شد بعد چند وقت ابلاغیه اومد وظاهرا اشتباه تایپ بود من تبرئه شدم و به دوستم غیابی حکم دادن برای نگهداری 70سانت وسه عدد ادوات مصرف شیشه بترتیب24و15میلیون جریمه شد من سابقه دارم اون نه به نظر شما واخواهی بزنیم ممکن رای تغییر کنه وبه حبس برای من تبدیل بشه خواهشا زودتر راهنمایی کنین چون دو سه روز دیگه بیشتر وقت ندارم

پاسخ ها

اگر تبرئه شدید که نه دیگه 

سلام شما به لحاظ قانونی قادر هستید که در مهلت مقرر قانونی نسبت به اعتراض اقدام بنمائید و بهتر است از حق قانونیِ خویش استفاده کنید.

با توجه به اینکه شما مواد مخدر را قبول کرده و سابقه دارید، احتمال اینکه در صورت واخواهی، حکم شما تغییر کرده و به حبس تبدیل شود ممکت است اما دوستی که سابقه ندارد و تبرئه شده، احتمالاً با واخواهی رای او تغییر نخواهد کرد و احتمالاً به نفع او خواهد بودبهترین کار این است  با وکلای دادراه همراه شده و طی لایحه تخصصی اقدام گردد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص