درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خیانت

سلام من در طی مدت که با همسر هستم فقط یک بار با دوست ایشون قرار خونه گذاشتم که تا رسیدند ظاهرا تله بوده و منو زدند و پیام های زیادی از قبیل عزیزم و* پایه ای و یک پیام رابط ه دقیقا به همین شکل موجوده و همسرم اسکرین شات ها رو دارد و به پاسگاه برده من واقعا پشیمونم ممنون که کمک می کنید الان باید چی کار کنم ظاهر را وکیل هم گرفته

پاسخ ها

موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد پیشنهاد می شود مشاوره تلفنی داشته باشید 

سلام به هر حال، شما مرتکب جرم رابطه نامشروع شده‌اید لیکن این امر مجوزی برای کتک زدنِ شما نمی‌شود فلذا قادرید شکایت کنید.

ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، روابط نامشروع کمتر از زنا را جرم‌انگاری نموده است. در عصر حاضر نیز پیامک به عنوان یکی از ابزارهای اصلی ارتباطی، وسیله‌ای برای اثبات وقوع جرایم نیز محسوب می‌شود. اصالت این پیامک‌ها با بررسی سوابق تلفن همراه قابل احراز است. محتوای این پیامک‌ها، به وضوح قصد و اراده طرفین بر برقراری رابطه نامشروع را نشان می‌دهد و صرف بیان الفاظ محبت‌آمیز خارج از عرف، در این بستر، خود نشانه‌ای از وجود رابطه نامشروع تلقی می‌گردد.البته اختلاف نظر وجود دارد در رویه 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص