درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی با 17 سال سابقه و 41سال سنن

با سلام.من کارمند رسمی مرکز بهداشتم.خانم هستم.17 سال سابقه با 41 سال سن.آیا میتونم درخواست بازنشستگی بدم با 17 روز حقوق؟ دو فرزند دارم

پاسخ ها

سلام شما قادر هستید که درخواست خویش مبنی بر بازنشستگی را ارائه نمائید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

سلام. با ۱۷ سال سابقه و ۴۱ سال سن، در حالت عادی امکان بازنشستگی قطعی نیست. اگر صندوق شما تامین اجتماعی باشد، شرط رایج بازنشستگی زنان با سابقه کمتر، حداقل ۲۰ سال سابقه و ۴۲ سال سن است.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص