درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت متهم

با سلام و ادب بنده در باشگاه بانوان به عنوان گرداننده و مربی دوسال کار کردم ، در این دوسال با شوهر و خود مدیر باشگاه صمیمیت و رفت آمد خانوادگی ایجاد شده بود ، بنده هزینه هایی زیادی از جانب خودم در زمینه رشد باشگاه بدون مدرک خرج کردم ، روزی تعطیل در باشگاه من خود مدیر باشگاه (خانم) و شوهرشان مشغول تعمیر وسایل بودیم که وقتی خانم یک لحظه برای کاری رفتن ، متاسفانه همسرشان سو قصد و تعرض جنسی داشتن ،که بنده با هل دادن ایشان محیط را ترک کردم و خودشان هم با پشیمانی سکوت کردن ، بنده بعد استعفا و ترک محل کارم ، به دلایلی این موضوع را با همسرشان مطرح کردم ، که ایشان با عنوان تهمت و افترا با دو شاهد جعلی که شاگردشان هست ، شکایت کردن ، دو روز بعد جلسه در دادیار هست که ضامن هم خواستن ، بنده با چه روشی و چطور از خودم در این جلسه که هیچ شاهدی از این موضوع ندارم دفاع کنم ؟ با تشکر

پاسخ ها

حضور پیدا کنید و دفاعیات خود را مطرح نمایید بهتر است وکیل بگیرید

سلام دوست عزیز شاهد ها را جرح کنید و با فیلم ورودی باشگاه ثابت کنید درآمد زمان باشگاه نبودند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص