سلام وعرض ادب خدمت وکلای عزیز وگرامی اول از همهگی کمال تشکر را دارم وممنونم بابت این کار خدا پسندانه وخیر که در آن قدم گذاشته اید عمرتان با ایزد منان. بهترینهارو واستون آرزو میکنم. موضوع .
درباب اقرارنامه محضری هست. که اگر در اقرارنامه ملکی واگذار شود. در ادامه اقرارنامه قید شود که این اقرارنامه به درخواست واگذار شونده بابت گرفتن پروانه کسب میباشد. اعتبار قانونی دارد یا خیر و آیا مالک این ملک هست از نظر قانون یا خیر ممنون میشم راهنماییم کنید. ممنون و متشکرم از شما عزیزان. امیدوارم بهترینها سر راهتون قرار بگیره و بهترینها رو از دستان پر مهر خداوند هدیه بگیرین.
ولی بنظر میرسد کسی که ادعای مالکیت دارد به استناد اقرار باید بیع یا صلح را در دادگاه اثبات نماید
سوالات مرتبط
وکلای متخصص
ورود / ثبتنام
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و میپذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.