با سلام
اگر مشاع باشد و شما حق استفاده اختصاصی نداشته باشید در این شرایط حق استفاده بدون رضایت سایر مالکین را ندارید و غصب محسوب می شود.
سلام استفاده از فضای مشاعات ساختمان بایست با اجازه اهالی ساختمان باشد. به علاوه، میبایست به طرفیت شما اقامه دعوی مینمود نَه همسرتان.