درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نورگیر مشاع

با سلام و احترام من در یک آپارتمان 4 طبقه واحد همکف زندگی می کنم.1_آیا می توانم از نورگیر در حد گذاشتن گل ،پهن کردن لباس و در حد کمی گذاشتن وسیله استفاده کنم؟همسایه واحد 1 با عنوان رفع مزاحمت و رفع تصرف مشاعات شکایت کرده.2_من مالک هستم ولی از همسرم شکایت کرده آیا با این وجود چون او مالک نیست شکایت مورد بررسی قرار می گیرد؟ ممنون میشم راهنمائی کنید

پاسخ ها

با سلام

اگر مشاع باشد و شما حق استفاده اختصاصی نداشته باشید در این شرایط حق استفاده بدون رضایت سایر مالکین را ندارید و غصب محسوب می شود.

سلام استفاده از فضای مشاعات ساختمان بایست با اجازه اهالی ساختمان باشد. به علاوه، می‌بایست به طرفیت شما اقامه دعوی می‌نمود نَه همسرتان.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص