درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اعاده به خدمت در آموزش و پرورش

سلام علیکم با احترام، به استحضار می رساند بنده در مهر 404 سی سال خدمتم در آموزش و پرورش در پست مدیر مدرسه پایان یافت درخواست استمرار خدمت داشتم که اداره آموزش و پرروش بدون هیچ دلیل قانونی موافقت نکرد در صورتی که شرایط بخشنامه استمرار خدمت فرهنگیان را دارا بودم و درنتیجه مجبور به بازنشستگی شدم بعدا متوجه شدم که دولت مصوبه ای دارد که اشخاصی که جزی جوانی جمعیت هستند و تقاضای استمرار خدمت دارند باید ارگان مربوطه قبول کند (ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جمعیت مصوب آبان 1400) اکنون اگر از طریق دیوان عدالت اداری طرح دعوی نمایم امکان بازگشت به کار در آخرین پست وجود دارد؟ لطفا مراحل کار را راهنمایی فرمایید. ممنون از سایت عالی تان

پاسخ ها

از طریق اداره آموزش و پرورش پیگیری نمایید

سلام بله داذخواست دهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص