درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

سلام. من اگه تقاضای طلاق به دلیل بلاتکلیفی یا همان عسر و حرج کنم آیا باید بخشی از مهریه را بذل کنم ؟ یا تمام مهریم سر جاش میمونه و بعد از طلاق هم باید مرد پرداخت کنه. ممنون

پاسخ ها

برای طلاق خلع باید

صورت بپذیرد

سلام عزیزم باید بررسی کنم آیا شرایط عسر و حرج را دارید و بهترین بخشی مهریه راببخشید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص