درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - وکالت ماشین

سلام یه ماشین فروختم و وکالت چهار ماه به خریدار دادم وبعداز نه ماه دوباره وکالت یک ماه بهش دادم وحالا بعداز وکالت دوم نفر سوم از من شکایت کرده ومیگه که این بهمن وکالت نمید برای من اظهار نامه فرستاده بایت چکار کنم به خریدار اولی میگم شماره اینی که بهش فروختی بفرست میگه شمارش ندارم؟ لطفا یک راهنمایی کنید ممنون

پاسخ ها

با درود 

وکالت مجدد به هیچ کدام ندهید تا از طریق قانونی اقدام نمایند.

با درود 

پرسشگر ارجمند توافقات حاصله حائز اهمیت است که باید به نظر برسد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص