درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اجرای احکام

سلام. بنده رو با یک نیم لیتر عرق دست ساز گرفتن بعد با رفیقم بند سرپرونده رفتم و رفیقم هرچی بهش گفتیم نیومد برام 34ملیون بریدن زندان 6ماه وشلاق رو به جزای نقدی کردن من اعسار زدم برا قسطی شدن جریمه بعد رفتم پیش قاضی قاضی نبودن و برا من حکم صادر کردن بعدرفتم که برام یه پیامک اومد که بعد بیست رو میتونین اعتراض بزنین دیگه پیامی نیومد تا دیروز بهم زنگ زدن از اجرای احکام که به شما عف خورده ومبلغ جریمه شما شده 24ملیون وقسطی شدن جریمتون وبیاین بعد وقت نظارت به لحاظ ضرورت استعلام تجدید و برای تاریخ زدن یعنی چی

پاسخ ها

وقت نظارت چیزی نیست که مربوط به شما باشد یک رویه اداری است شما صرفا می‌بایست از طریق پرداخت جریمه نقدی مبری شوید ولاغیر 

سلام منتظر بمانید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص