درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مطالبه وجه واریزی

چهار سال پیش مبلغ صد میلیون تومان به برادرزاده ام قرض دادم و به حسابش واریز کردم که بعدا نداد منم اظهار نامه و سپس شکایت کردم و در دادگاه مدعی شد که از حساب برادرش و پدرش به حساب مادرم و زنم واریز و تسویه کردند و بدهی ندارد و انها را جلب ثالث کرد و مادر و زنم در دادگاه حاضر شدند و در دادگاه ادعای ایشان را رد کردند( در حالیکه زنم با پدر و برادرش بخاطر خرید حواله خودرو مراوده مالی داشت و اون واریزی ها را اینجا بعنوان پرداخت بدهی عنوان کردند) و همچنین بعد از ارجاع به کارشناسی در نظریه کارشناس اومده که مدارک مثبتی جهت ارتباط واریزی ها با بدهی من ارائه نداده اند و همچنین من اصلا چنین اجازه‌ای نداده ام میتونم به پولم برسم؟

پاسخ ها

با سلام

با توجه به توضیحات ارائه شده به نظر با این شرایط دادگاه معمولاً حکم محکومیت صادر می کند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص