درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کیفری

باسلام در مورد سوالم که خانمم چون حق طلاق دارن و رهن خونه بنامش هست وکلا گفتن میتونم وسایل منزل رو حتا بدون اذن ایشون ببرم ایا امکان داره چون کلید ورودی منزل ندارم بابت سیاه جهیزیه هم سال 961بار جدا شدیم وبردن 1سال بعدباز عقدشدیم ولی سیاهه جدید ندارن چون 1سال مجردی خورد خورد جمع کردم 8سال ازاین ماجرا گذشته فاکتوری ندارم یسریا سمساری گرفتم یسریا دست گرفتم دیوار اینا چجور ثابت کنم اما الان اجازه نمیدن ببرم ممنون از وکلای دلسوز

پاسخ ها

با سلام

با ارائه شهود و مدارک خود دادخواست استرداد جهیزیه مطرح کنید 

سلام شما فی‌الحال زن و شوهر هستید و بایست نفقه‌ی همسرتان که تهیه وسیله منزل، مصداقی از آن می‌باشد را برای همسرتان داشته باشید و به صِرف حق طلاق زوجه، حق پیدا نخواهید نمود که وسایل خانه را بردارید وگرنه به جرم ترک انفاق از شما شکایت خواهد نمود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص