درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - برگشت به خدمت

سلام. من سال 98 مجرد بودم با مدرک فوق لیسانس با 4 ماه سابقه خدمتی فرار کردم. در راهنمايي و رانندگي منطقه 8 تهران خدمت کردم. الان در سال 1405 متاهل و دو فرزند دارم و می‌خواهم ادامه خدمت رو انجام بدم و تمام کنم. شایان ذکر است بنده بیماری افسردگی دارم با مدرک پزشکی ((قرص ولبان و رهاکین مصرف میکنم)) سوال بنده: اول باید کجا مراجعه کنم؟ دوم اینکه چه مجازاتی برای بنده در نظر گرفته شده؟ آیا کسری خدمت فرزند و متاهلی شامل بنده میشه؟ جواب شما تاثیر بی نهایت در آینده بنده و خانواده ام داره سپاس فراوان

پاسخ ها

سلام ابتدا باید تکلیف فرار از خدمت شما بررسی شود

با درود 

از طریق یگان خدمتی پیگیری نمایید سایر موارد در اختیار قاضی صادر کننده رای خواهد بود .

سوالات مرتبط

وکلای متخصص