درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انباری سندی من که تاسیسات در آن گذاشتن

سلام من یک واحد آپارتمان خریدم که انباری سندی داره و انباری واحد من با فضای زیرپله یکی هست و پمپ و مخزن آب کل ساختمان هم در آن قرار داده شده هرچه از 3 واحد دیگرمیخوام تاسیسات و مخزن را بیارن بیرون میگن ما تقصیری نداریم و از اول سازنده اینجوری قرار داده اگر میخای برو از سازنده شکایت کن . حالا بعد از 3 سال که باهاشون راه اومدم به دلیل نیاز ساختمان به مخزن بزرگتر بخاطر قطعی آب باید مخزن بزرگتری خریداری شود و طبعا فضای بیشتری از انبار من اشغال میشه بنظر شما چکار کنم؟

پاسخ ها

سلام ابتدا مذاکره با شورای ساختمان و مالکین واحدها را ادامه دهید و با نظر کارشناس رسمی و مستندات سندی به یک نتیجه منطقی برسید اگر راه حل مسالمت‌آمیز وجود ندارد، مشاوره حقوقی بگیرید که آیا شکایت یا درخواست اصلاح سند یا طرح امکان‌پذیر است یا خیر.

باید بررسی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص