درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - در مورد دوربین مداربسته پارکینگ

سلام بنده یه دوربین مداربسته در پارکینگ بالای خودرو خودم نصب کردم ایا از لحاظ قانونی مشکل داره؟

پاسخ ها

سلام اگر دوربین فقط در فضای اختصاصی شما (مثلاً پارکینگ شخصی یا فضای خصوصی خودروی خودتان) نصب شده و فقط این محدوده را ضبط می‌کند، معمولاً مشکلی ندارد. ولی اگر دوربین به شکلی نصب شود که حریم خصوصی همسایگان، رهگذران یا دیگران را نقض کند (مثلاً به داخل خانه یا حیاط همسایه نگاه کند)، این ممکن است از نظر قانونی ممنوع باشد

در صورتی که مشرف به قسمت اختصاصی باشد صرفاً خیر

سوالات مرتبط

وکلای متخصص