سلام اگر دوربین فقط در فضای اختصاصی شما (مثلاً پارکینگ شخصی یا فضای خصوصی خودروی خودتان) نصب شده و فقط این محدوده را ضبط میکند، معمولاً مشکلی ندارد. ولی اگر دوربین به شکلی نصب شود که حریم خصوصی همسایگان، رهگذران یا دیگران را نقض کند (مثلاً به داخل خانه یا حیاط همسایه نگاه کند)، این ممکن است از نظر قانونی ممنوع باشد
در صورتی که مشرف به قسمت اختصاصی باشد صرفاً خیر