سلام میتوانید شکایت خود را به سازمان نظام پزشکی محل مراجعهتان ارائه دهید. این سازمان وظیفه بررسی شکایات بیماران از پزشکان و اتخاذ اقدامات لازم را دارد با مدارکی مثل عکس از وضعیت قبل و بعد، نامههای مشاوره و یا تایید پزشک دوم میتوانید مستندات خود را آماده کنید اگر ثابت شود پزشک بدون اطلاع و مشاوره لازم کاری را انجام داده که برای شما مشکل درست کرده، ممکن است تحت پیگرد قرار گیرد و حق شما برای جبران خسارت هم در نظر گرفته شود.
در صورت وجود خسارت قابل اقدام خواهد بود