درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - برگشت به کار در فراجا

با سلام و عرض ادب ممنون میشم که راهنمای کنید قبل از دوره اموزش به دلیل فوت دخترم همسرم دچار افسردگی شدن با همین وضعیت همسرم رفتم دوره و 8ماه دوره بودم بعد از گذشت هشت ماه مجبور به انصراف شدم چون وضعیت همسرم خوب نبود و مجبور به پرداخت 160ملیون جریمه شدم بعد از گذشت سه ماه که وضعیت همسرم بهتر شد و مجدد بچه دار شدیم اقدام به باز گشت کردم ولی متاسفانه یک سال هست که درست نشد لطفاً بهم کمک کنید که مجدد برگردم به فراجا

پاسخ ها

سلام قوانین انصراف، جریمه‌ها و بازگشت به دوره را دوباره مطالعه کنید. ممکن است موارد خاصی در قوانین وجود داشته باشد که بتوانید بر اساس آن درخواست بخشودگی یا اعطای فرصت دوباره کنید، مخصوصا با توجه به شرایط ویژه خانوادگی و پزشکی

آیین نامه های خاص مربوطه را مورد بررسی قرار دهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص