درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اجراییه حقوقی

سلام . من یه پرونده حقوقی به مبلغ 3 هزار دلار داشتم که 2 ماه پیش وقتی من زندان به یه جرم دیگه بودم واسم اومده من برای این پرونده وکیل نداشتم و گوشیم هم زندان بود الان که در اومدم دیدم واسم اجراییه اومده و وقت اعتراض هم گذاشته الان من باید چه کاری انجام دهم ؟ اگر من اجراییه را میدیدم اعتراض میکردم یا تقاضای قسط بندی داشتم

پاسخ ها

سلام رای غیابی هست مهلت واخواهی دارید به دلیل عدم شرکت در جلسه و در حبس بودن لذا واخواهی دادخواست بدین

اعسار تقدیم کنید

واخواهی متصور است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص